Jump to content

Marean

Member
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutru

About Marean

  • Rank
    Membru
  • Birthday 12/04/1998

Personal Information

  • Steam
    mareanadv

Recent Profile Visitors

215 profile views
  1. Joacă FPP, TPP e un shit game n-are sens nici ei nu știu de ce l-au adăugat în joc.
  2. DRAMeXchange a anunțat că prețurile DRAM în trimestrul actual au scăzut cu aproape 30%, ceea ce, conform spuselor lor, este „cel mai puternic declin într-un singur sezon începând cu 2011” și că această scădere este de așteptat să continue până când cererea consumatorilor se va potrivi în cele din urmă cu oferta. Grupul de cercetare a preconizat că prețurile DRAM vor scădea cu 25% în acest trimestru. Dar se dovedește că „cei mai mulți furnizori de DRAM dețin în prezent un inventar enorm echivalent cât pentru șase săptămâni„. Acest lucru ar trebui să aibă ca rezultat kituri de memorie mai ieftine, însă DRAMeXchange a spus că deficitul actual al procesoarelor Intel a slăbit cererea de DRAM atât de mult încât chiar și cu aceste prețuri scăzute nu vor crește vânzările suficient pentru a începe contracararea problemelor legate de supraexploatare ale producătorilor de memorie. Nu ajută nici faptul că „marele trio” al industriei DRAM continuă să investească în producția lor. DRAMeXchange a remarcat: SK Hynix a anunțat recent că va investi aproximativ 107 miliarde de dolari americani pentru a construi patru fabrici noi, ca parte a strategiei sale de îmbunătățire a competitivității. Micron, pe de altă parte, a ridicat miza și a început construcția unei fabrici de testat și ansamblat circuite integrate în Taiwan. În același timp, filiala sa Micron Memory Taiwan (fostul Rexchip) din Houli, Taichung, are în vedere construirea unei noi fabrici DRAM, care ar putea termina construcția cel mai devreme la sfârșitul anului viitor și va contribui masiv la producție în 2021. În ceea ce privește cel mai mare furnizor de DRAM din lume, Samsung construiește în prezent o a doua fabrică la Pyeongtaek. Samsung a spus anterior că va încetini producția de memorie pentru a menține prețurile stabile. Cu toate acestea, în prezent, acestea sunt în cădere liberă, iar aceste eforturi încă nu au fost suficiente pentru ca firma să-și atingă obiectivele privind câștigurile pentru cel mai recent trimestru financiar. Este clar că piața de memorie se schimbă. DRAMeXchange a spus că majoritatea contractelor sunt acum lunare în loc de trimestriale, prețurile scad mai repede decât oricine se poate aștepta și cererea consumatorilor de produse noi de tehnologie a scăzut pentru tot, de la memorie la telefoane. Partea bună? Cel puțin DRAM ar trebui să devină din ce în ce mai ieftin și pentru consumatori, deci mai târziu în acest an ar putea fi un moment bun pentru a face câteva upgrade-uri la calculatoarele voastre. Există totuși un producător de memorie care anticipează că ieftinirea nu va dura mult, deci e bine să profitați de ocazie imediat ce aceasta se ivește.
  3. În mod normal, AMD și Nvidia tind să implementeze tehnologii diferite și plăcile lor video, care fie se bat cap în cap, fie nu au nici o legătură una cu alta. Două excepții ar veni în minte, FreeSync și DSR/VSR. Ultimul dintre ele chiar este relevant în știrea de astăzi, pentru că sună foarte similar cu VRS, dar este ceva complet diferit. VRS, sau Virtual Rate Shading, este o tehnologie implementată deja în plăcile Nvidia ce ar putea, în teorie să ofere un spor de performanță considerabil pentru jocuri atunci când sunt redate într-un mediu de realitate virtuală. Tehnologia se bazează pe ideea că doar ce este în centrul imaginii trebuie să fie redat la detaliul său maxim, urmând ca părțile de la marginea câmpului vizual să aibă parte de un detaliu ceva mai scăzut. Deocamdată n-a fost tocmai o revelație pe plăcile Nvidia, dar un brevet recent descoperit arată că până și AMD se pregătește să implementeze acest concept. Asta sau cel puțin a înregistrat propria sa implementare. Brevetul datează din 2017, fiind acceptat în mod oficial săptămâna trecută. Ar veni la țanc pentru Navi. Puteți vedea mai jos o diagramă în care este explicat procedeul efectiv, din brevetul celor de la AMD.
  4. Nu este nici o glumă, situația este chiar roz. ASUS ROG și-a diversificat gama de periferice pentru PC cu o serie nouă, iar dacă este să ne luăm după culoare și data aleasă pentru lansare, au ca public țintă doamnele și domnișoarele care apreciază un periferic elegant și bine făcut. ASUS ROG Strix Flare PNK LTD Această tastatură mecanică este foarte reusita. Varianta de față prezintă culori feminine care se asortează perfect cu ursulețul de pluș roz primit cadou de Valentine’s Day. ASUS ROG Gladius II PNK LTD Un mouse performant, cu senzor optic PixArt 3360 care poate ajunge până la 12.000dpi. Folosește comutatoare Omron rezistente la 50 de milioane de clicuri. ASUS ROG Strix Fusion 300 PNK LTD Sunet de calitate în jocurile preferate. Strix Fusion 300 folosesc difuzoare ASUS Essence de 50mm și oferă sunet surround virtual 7.1, iar pachetul vine însoțit de cablul clasic cu jack 3.5mm precum și cablu USB. ASUS ROG Sheath PNK LTD Colecția se termină cu un mousepad, fabricat din material țesut și are o dimensiune de 89x43cm.
  5. După ce în cadrul CES 2019 AMD a făcut doar câteva trimiteri la următoarea serie de procesoare desktop, iată că un distribuitor din Singapore face mai multă lumină în privința gamei Ryzen 3000. Scurgerea de date, raportată de Tom’s Hardware, detaliază întregul catalog Ryzen 3000 al celor de la AMD, inclusiv chipset-urile de serie G, care vor oferi unități grafice integrate din seria Navi. Mai mult, distribuitorul a prezentat și o listă cu prețurile acestora. În cazul în care informațiile se dovedesc adevărate, ne așteptăm ca procesoarele entry-level Ryzen 3 3300, 3300X și 3300G să fie echipate cu șase nuclee fizice și 12 virtuale și să opereze la viteze de aproximativ 4GHz. Prețurile pentru acest segment ar porni de la 111 dolari. Seria mid-range Ryzen 5, care urmează să includă modelele Ryzen 5 3600, 3600X și 3600G, va oferi 8 nuclee fizice și 16 virtuale, operând la aproape 5GHz pentru modelul de vârf 3600X. Prețul pentru aceste procesoare va porni de la 200 de dolari. Vârful de gamă pentru noua serie Ryzen 3000 va fi dat de procesoarele Ryzen 7 și Ryzen 9 Threadripper, care vor opera cu 12, respectiv 16 nuclee fizice și un număr dublu de nuclee virtuale, cu frecvențe variind între 3.8GHz și 4.3GHz. Prețurile vor porni de la 336 de dolari pentru Ryzen 7 și 561 pentru modelul de top Ryzen 9 3850X. În luna ianuarie, CEO-ul AMD Lisa Su a confirmat că noile procesoare desktop vor fi construite pe un proces de 7nm și că urmează să funcționeze cu plăcile de bază existente din seriile 300 și 400. Cei de la AMD sunt așteptați să dezvăluie oficial noile serii de procesoare Ryzen 3000 pe 7 iulie, în cadrul Computex. Ryzen 3 3300 6 nuclee fizice / 12 nuclee virtuale; 3,2 GHz frecvența de bază / 4 GHz frecvența boost; 111 dolari preț estimativ Ryzen 3 3300X 6/12 nuclee; 3,5/4,3 GHz; 145 dolari Ryzen 3 3300G 6/12 nuclee; 3,0/3,8 GHz; 145 dolari Ryzen 5 3600 8/16 nuclee; 3,6/4,4 GHz; 200 dolari Ryzen 5 3600X 8/16 nuclee; 4,0/4,8 GHz; 258 dolari Ryzen 5 3600G 8/16 nuclee; 3,2/4,0 GHz; 224 dolari Ryzen 7 3700 8/16 nuclee; 3,8/4,6 GHz; 336 dolari Ryzen 7 3700X 12/24 nuclee; 4,2/5 GHz; 370 dolari Ryzen 9 3800X 16/32 nuclee; 3,9/4,7 GHz; 505 dolari Ryzen 9 3850X 16/32 nuclee; 4,3/5,1 GHz; 561 dolari
  6. Acum câteva zile puteai activa Dark Mode cu un simplu emoticon. Însă acum totul a devenit oficial și nu mai trebuie să cauți acea lună și să constați că pe telefonul tău nu poți activa acest mod. Acum o să poți. Facebook a confirmat oficial că Dark Mode o să vina în câteva săptămâni. Până atunci mai poți folosi metoda cu emoticonul, iar mai apoi să activezi și să dezactivezi de câte ori vrei acest mod. În curând nu se va mai putea activa, deci încercați cât mai puteți sau mai așteptați câteva săptămâni până când Facebook o să lanseze oficial această temă întunecată.
  7. Microsoft a făcut mai mulți pași în ultima vreme pentru a se apropia de comunitatea open source, iar cea mai nouă decizie în acest sens a fost să pună la dispoziția celor interesați codul sursă pentru aplicația Windows Calculator. Acesta poate fi găsit deja pe GitHub. Calculatorul din Windows este printre cele mai ușor de recunoscut programe software, fiind parte a sistemului de operare încă de la prima variantă a acestuia, în 1985. În principiu, dacă ați folosit vreodată un computer este aproape imposibil să nu fi avut de-a face cu el. Microsoft a licențiat Windows Calculator sub licența MIT, același tip folosit și în cazul altor proiecte open source, precum .Net Core, Visual Studio Code și chiar MS-DOS. Potrivit companiei, este o măsură care să deschidă noi direcții de dezvoltare către o comunitate mai largă. Dezvoltatorii pot ajuta la proiectarea de noi funcții și chiar să colaboreze cu inginerii Microsoft în implementarea acestora. De-a lungul timpului, Calculatorul din Windows a evoluat de la efectuarea unor funcții aritmetice simple într-un calculator științific adecvat, adăugând funcții complexe și numeroase opțiuni de conversie. Deși poate fi considerată o manevră bună de PR, decizia celor de la Microsoft poate face din Windows Calculator o introducere accesibilă la tehnologiile de dezvoltare folosite de companie, cum ar fi XAML și Universal Windows Platform. Pentru mulți dintre tinerii dezvoltatori, primul program pe care l-au creat a fost un simplu calculator, așa că acum au posibilitatea să vadă mecanismul intern al celui mai popular calculator din toate timpurile.
  8. Săptămânile trecute vă aduceam la cunoștință faptul că publicul s-a săturat să aștepte o variantă nouă a lui Cinebench, așa că a făurit una proprie care să folosească mai bine noile procesoare. În cele din urmă, compania pare să fi înțeles mesajul și a lansat Cinebench R20. Această nouă variantă a testului are o sarcină cam de opt ori mai mare față de varianta R15 și necesită cam de patru ori mai multă memorie. Pe lângă asta, benchmark-ul vine cu suport pentru procesoare cu mai mult de 64 de fire de execuție și pentru tehnologia Embree de Ray Tracing făcută de Intel. Aceasta este însă disponibilă și pentru procesoarele AMD, așa că nu ar trebui să fie probleme Testul nu mai include o componentă care să verifice potența GPU-ului, din moment ce oricum nu o folosea cineva. Dar vă permite să verificați în continuare performanța unui CPU atât în modul singlethreaded, cât și cel multithreaded. Dacă vreți să descărcați Cinebence R20 și să vedeți cu ochii cât de bine se comportă procesorul vostru, atunci vă puteți îndrepta către Microsoft Store, fiindcă acolo par să fi îngrămădit testul cei de la Maxon. În cazul în care erați curioși, un i5 din seria Ivy Bridge obține în jur de 1000 de puncte în modul multithreaded, iar în cel singlethreaded durează prea mult timp pentru a păstra interesul utilizatorului.
  9. Se pare că Microsoft se pregătesc să prezinte Halo Infinite la E3 în acest an, dar fanii au avut recent unele motive de îngrijorare în privința platformelor pe care va apărea jocul, în urma unui zvon care susținea că acesta va fi un titlu „next-gen”. Directorul de dezvoltare al francizei Halo, Frank O’Connor, a adresat direct această problemă pe Twitter declarând că „Halo Infinite va fi lansat pentru Xbox One și PC”. Zvonul în cauză se baza probabil pe observațiile lui Brad Sams, un insider Microsoft care a declarat recent pe YouTube că Halo Infinite arată prea bine ca să fie un titlu pentru generațiile actuale de console. Este drept că Microsoft sunt așteptați să dezvăluie următoarele console Xbox în această vară, la E3, iar Halo Infinite se zvonește că va fi un titlu de lansare pentru acestea. Ar fi de altfel primul joc din serie care beneficiază de acest tratament după Halo: Combat Evolved, lansat în 2001 odată cu originalul Xbox. Cu toate acestea, O’Connor a confirmat că jocul va fi disponibil și pe platformele Xbox actuale. Noile console Microsoft sunt programate să apară în toamna anului 2020, probabil în aceeași perioadă cu PlayStation 5. În ce privește franciza Halo, Brad Sams a raportat de asemenea că Halo: The Master Chief Collection ar putea fi anunțat și pentru PC în curând .
  10. În ere de mult apuse, când puricele se potcovea cu casete de jocuri, probabil, exista vechea sintagmă că „pe console jocurile nu crapă”. Dar de când trăim în această eră mai mereu conectată, consolele sunt mai mult un soi de PC-uri cu sisteme de operare ceva mai bune. Și ca urmare, au avantajele pe care le au PC-urile, precum suport pentru mod-uri, pentru tastaturi, pentru jocuri ce crapă atât de des încât Sony oferă opțiunea de-a returna Anthem. Electronic Arts anunță că știe foarte bine ce se întâmplă și că investighează pentru a-și da seama de ce se întâmplă. Mai important, culege informații de la utilizatori pentru a-și putea da seama cum va putea repara această problemă care pare să devină din ce în ce mai iritantă. Problema nu este că doar Anthem ar crăpa pe nepusă masă pe PS4, de parcă ar fi un joc făcut de Electronic Arts pentru PC, ci că ocazional pare să ia alături de el întreaga consolă, ducând la oprirea sa. Au fost raportate până și instanțe în care consola a căpătat minunatele trăsături de funcționalitate a unei cărămizi. Cât de adevărate sunt aceste rapoarte vom afla în curând, cu siguranță cei de la Bioware sunt ocupați cu repararea jocului. Nu de alta, dar la cât de pozitivă a fost recepția generală a jocului, nu prea au alternative.
  11. În lunga istorie a edițiilor felurite ale jocurilor video s-au încercat numeroase lucruri pentru a convinge jucătorul să plătească în plus. În ultimii ani s-a pus un accent mare pe DLC inclus într-o ediție specială, DLC ce semăna mai mult a chestie smulsă din joc cu un an înainte de lansare. Dar cel mai des se apelează la confuzie, fiindcă este eficientă. Devil May Cry 5 se abate de la acest standard, deoarece ediția sa Deluxe include ceva neașteptat, oarecum stupid, dar 100% original și excelent. Această ediție a jocului include secvențe cinematice care în loc să fie făcute folosind CGI sunt de la repetițiile cu oameni în carne, oase și recuzită foarte ieftină a scenelor respective. Puteți vedea mai jos o mostră a scenelor respective. Găsiți varianta Deluxe pe Steam,la un preț de puțin peste 70 de euro. Știu, este cam mult, dar măcar nu include finalul jocului ca DLC ce de altfel ar trebui cumpărat separat, sau cine mai știe ce altă născocire a unui departament semi-malefic de marketing. Devil May Cry 5 ar trebui să își facă apariția astăzi, și vă permite să continuați aventura lui Dante și a celorlalți ciudați purtători de curele unde nu ar trebui să fie curele, în lupta lor împotriva iadului, a plictiselii și a așezatului pe un scaun ca un om normal. (Fanii de DMC vor înțelge)
  12. După ce în urmă cu doi ani Vivendi păreau candidați să cumpere majoritatea acțiunilor Ubisoft, iată că lucrurile au luat o întorsătură remarcabilă și conglomeratul media a renunțat cu totul la interesul său pentru Ubisoft. Conform unui raport apărut în presă zilele acestea, compania a vândut și ultimele acțiuni pe care le deținea la Ubisoft, în total de 5,9%, finalizând un plan demarat anul trecut. Este ultimul pas pe care gigantul media îl face în separarea de publisherul francez, după ce ajunsese să dețină chiar și un sfert din acțiunile companiei. „Vivendi nu mai este acționar al Ubisoft și își ia angajamentul să se abțină de la achiziționarea acțiunilor Ubisoft pentru o perioadă de cinci ani”, a anunțat Vivendi într-un comunicat public. Este o situație cu atât mai notabilă cu cât în urmă cu ceva timp existau mai multe dovezi că Vivendi avea în plan să cumpere Ubisfot, lucru care a atras proteste din partea co-fondatorului Yves Guillemot, CEO Ubisoft. Amenințarea unei preluări corporale părea foarte probabilă, iar Guillemot chiar a cerut guvernului să o oprească. În final, cele două companii au ajuns la un acord, Vivendi vânzând peste 30 de milioane de acțiuni pentru un total de aproximativ două miliarde de dolari. Asta nu pune însă capăt ambițiilor celor de la Vivendi în industria jocurilor. Compania a preluat în 2016 publisherul de jocuri mobile Gameloft și a confirmat că va continua să-și „consolideze poziția în sectorul jocurilor video”.
  13. Poate că un RTS Conan nu este cel mai bun lucru din viață, dar faptul că este făcut de creatorii lui Command and Conquer cu siguranță va fi în avantajul său. Conan Unconquered este acel RTS anunțat acum ceva timp de Funcom, ce acum are parte de ceva mai multe detalii, precum și secvențe efective de gameplay. Spre deosebire de jocurile Command and Conquer, Conan Unconquered funcționează mai mult pe principii de supraviețuire ale unui joc precum Frostpunk, acesta fiind citat direct de către Petroglyph ca o sursă de inspirație. Numai că în loc de frig, vă bateți cu valuri nesfârșite de inamici și aveți de furcă cu managementul resurselor foarte limitate pe care le aveți la dispoziție. Dacă vi se pare prea dificil, atunci fie va trebui să închinați o rugăciune lui Crom, pe care o va ignora fiindcă asta face Crom și mai bine nu îi atragi atenția, fie vei putea să joci în modul cooperativ, ce va permite fiecărui jucător să se concentreze pe părți diferite ale efortului defensiv. Conan Unconquered ar trebui să își facă apariția prin vara acestui an. Iar dacă jocul are succes, probabil ar trebui amintit faptul că Funcom are acum drepturile pentru Dune, iar oamenii care lucrează la Petroglyph au făcut pe vremuri și Dune 2. Acu, nu spun că dacă jocul are succes, atunci un RTS Dune 3 ar fi garantat… dar probabil asta se va întâmpla.
×
×
  • Create New...