Sari la conținut
Ruls anunta deschiderea primului server de CSGO Citește mai mult... ×


Caută în
  • Mai multe opțiuni...
Găsește rezultate care conțin...
Găsește rezultate în...
Merry Christmas ! *<|:)

Tabel Lideri


Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație din 16.11.2018 în toate secțiunile

  1. 4 puncte
    Am vazut acest subiect pe un forum si m-am gandit sa il dezbatem si noi cu toti memri comunitatii. Ce pareri aveti despre Instagram sau Facebook din toate punctele de vedere.
  2. 4 puncte
    Dupa cum spune si titlu voi face un concurs cu beneficii , ce trebuie sa faceti pentru a participa la acest concurs. Va alegeti un numar cuprins intre 1 si 50 (ex: Nume : Alex nr: 10) , la incheierea concursului voi extrage un numar cu random.org (voi filma) Castigatorul va primi DIAMON+ADMIN timp de o luna. Concursul sa prelungit pana pe data de 30 noiembrie Ce-i care au beneficii nu au voie sa participe. Va rog sa lasati reply la acest concurs cu urmatorul model : Model Nume pe server: Numarul ales: Grad pe server(daca ai) : Ai citit regulamentul serverului (click aici ) Cuvantul cheie din regulament : Ai dat like la post : Reguli de participare: 1. Sa nu joci cu hack pe server 2. Sa ai un limbaj/comportament adecvat pe server. 3. Sa respecti regulamentul serverului. 1. @AhMad ;d 2. 3. 4. 5. 6. @David 7. 8. @Schwarzenegger 9. @JorgeAndrei 10. @Praf de stele ;x 11 12 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. @Chupacabra 23.. @Re=L 24. @Alexandru 25. @ExtaZ 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. @NeRv0s3 36. 37. @alexbos12???-) 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. @SlumpGod 48. 49. 50.
  3. 4 puncte
    @Nuțu Doar atat am putut sa fac momentan. Am luat o mica pauza pentru ca abia ce m-am intors acasa de la spital.
  4. 3 puncte
    Posted 25 November 2018 - 06:13 PM Regulament general Injuriile/jiginirile aduse staff-ului sunt sanctionate cu ban de la 30 minute pana la 720 minute (12 ore). Folosirea de cheat-uri, hack-uri sau orice fel de cod pe server este sanctionata cu BAN PERMANENT (valabil pentru toti). Este interzisa divulgarea pozitiei playerilor prin orice mijloace de comunicare (ts3, skype, telefon, etc), daca anumite faze suspecte sunt prinse in demo, aceasta metoda nu poate fi folosita ca scuza (BAN PERMANENT). Limbajul vulgar sau abuzul comenzii SAY sunt sanctionate cu gag 5 minute, urmat de BAN (intre 10 si 30 minute). Reclamele involuntare (bind-uri) catre alte servere, site-uri, forum-uri etc, sunt sanctionate cu GAG 10 minute. Reclamele voluntare (intentionate) vor fi sanctionate cu BAN PERMANENT. Comanda RETRY dupa GAG este sanctionata cu BAN 30 de minute. Nick-ul dvs trebuie sa fie in primul rand DECENT si sa aiba minim 3 caractere. Daca sunteti de parere ca un admin procedeaza gresit, faceti reclamatie (plangere) pe forum prezentand dovada, nu va certati pe server cu el (gag/kick). Este interzis retry-ul pentru a schimba echipele (prima data se da avertizment verbal, urmat de ban 30 de minute) Daca suspectati un jucator ca foloseste hack-uri de orice fel, folositi chatul adminilor (u@) pentru a-i anunta in caz contrar veti primi gag 3 minute. Daca un jucator face CAMP/TURN-BACK/TEXTURA, anuntati-l folosind chatul adminilor (u@) in caz contrar veti primi gag 3 minute. Cine foloseste aiurea chatul adminilor (u@), acesta va fi avertizat verbal urmat de kick. Cine anunta aiurea sau de oftica jucatorii pe chatul adminilor (u@) fara ca acestia sa fi incalcat vreo regula, acesta va fi avertizat verbal urmat de kick. ! Orice COUNTER-STRIKE de la NVDIA este strict interzis, orice va folosi un astlfel de CS va risca BAN PERMANENT. Nu aveti voie sa faceti bug-ul schimbandu-va numele pentru a face un rank mai bun. Jucatorii nu au voie sa stea spectator decat in cazul in care i s-au facut poze sau pentru alte probleme implicandu-se un admin. Regulament GamePlay: Nu aveti voie sa va urcati pe textura hartii (sus pe harta)- (slay/kick/ban 10 minute) Nu aveti voie sa campati- (slay/kick/ban 10 minute); Nu aveti voie sa folositi silent walk (shift) decat cand vreti sa evitati he-urile puse pe motion- (slay). Nu aveti voie sa faceti turn back/tb(camp zone)- (slay/kick/ban 10 minute). 1. CAMPUL Se aplica doar la antifurieni (CT) si este atunci cand un jucator se pune intr-un anumit loc si asteapta furienii mai mult de 5-7 secunde. * ATENTIE !!! - Cand nu este camp Cand un CT este atacat de furieni si el incearca sa scape de ei sau trage in ei nu este camp. Cand un CT sta pe loc si trage in furien nu este camp. Cand un CT se urca pe o cutie sau se duce intr-un colt sa isi incarce arma nu este camp. * ATENTIE !!! Nimeni nu este obligat sa intre in he-uri puse pe satchel pentru a muri. Daca un he este pus pe motion, un CT poate merge pe silent(shift) pentru a evita sa explodeze acel HE; Daca sunt puse unul sau mai multe he-uri pe satchel poti sa mergi pe alt traseu pentru a evita explozia lor. 2. CAMPZONE Este atunci cand un CT se invarte in aceeasi zona(spre exemplu pe dust2 in X1 el se duce scara se intoarce in X - se duce lung, se intoarce in X si tot asa si pe alte harti) presupun ca stiti si voi ce e aia o zona sa va dati seama cand se invarte un CT in aceeasi zona. 3. TURN BACK (tb) Asta e motivul pentru care cei mai multi admini dau slay asa ca ar trebui lamurit pentru toata lumea ce inseamna asta. Turnback-ul este atunci cand un CT se intoarce intr-o zona in care a fost deja fara sa fie atacat de nici un furien pe acelasi traseu pe care plecase, asemanator cu campzone. (Exceptie este atunci cand un CT este nevoit sa se intoarca din cauza he-urilor puse pe satchel care ii blocheaza drumul, neavand pe unde sa ocoleasca. * ATENTIE !!! Cand nu este turnback/campzone Turn back nu este atunci cand in timp ce un ct merge in fata acesta intoarce mouseul sa se uite si in spate daca vine un furien. Turn back nu este atunci cand un furien te ataca si tu te opresti din mers sa tragi in el. Turn back nu este atunci cand te intorci distanta mica dupa furien sa tragi in el (3/4 pasi). Turn back nu este atunci cand ai vazut un furien ca s-a bagat dupa o cutie sau dupa o usa si tu te intorci distanta mica sa tragi in el.(de exemplu daca te intorci dupa un furien pe care l-ai vazut dupa o usa sau dupa o cutie nu este turn back daca iti vezi de drum apoi fara sa faci camp). * Cand a ramas un singur jucator CT sau când e bomba pusa, turn back-ul este permis. Regulamentu Furien (Tero) Nu este voie sa puneti mai mult de 2 He unde ati plantat bomba- (kick). Bomba poate fi plantata in ultimele 60 de secunde. Nu aveti voie sa faceti bug la bomba, visual (sa nu se vada bomba) sau auditiv (sa nu se auda bomba)- (kick). Regulament admini: Comenzile intre admini sunt strict interzise! Daca suspectati un admin de coduri , ve'ti face doar demo! Vorbiti intre voi pe TeamSpeak despre felul cum va veti ocupa de server (cine sta spectator etc.) Inainte sa dati un vot asigurati-va ca inainte nu au fost aceleasi harti tastand in chat !harti, minim 3 harti la vot. Comanda amx_votemap se foloseste doar in ultimile 5 minute. Nu aveti voie sa dati ban / kick pentru camp intre orele 22:00 si 10:00. Adminii sunt obligati sa aiba dovada salvata in pc cu privire la ban-ul dat unui player. Cand faceti demo unui codat asteptati pana prindeti minim 3 faze clare de WALL/AIM. Este interzisa imprumutarea accesului catre o alta persoana, orice abatere de la aceasta regula va duce direct la stergerea accesului. Comenzile AMX (SAY,CSAY,TSAY,PSAY) pot fi folosite de maxim 3 ori si doar pentru a anunta ceva important. Adminii sunt obligati sa stea spectator pe un jucator in momentul in care ii fac poze (snapshots). Injuraturile pe u@ nu sunt permise. Nu aveti voie sa dati slap unui furien pentru ca nu ataca sau "pandeste". Adminii cu beneficii sunt obligati sa echilibreze echipele astfel incat sa fie un joc placut. Fiecare admin este obligat sa aiba cont pe forum. Toti adminii sunt obligati sa vizioneze dovezile (demo-uri, poze) inainte de a-si da cu parerea la o reclamatie sau cerere unban. Toti adminii sunt obligati sa argumenteze de ce au dat pro/contra la reclamatii, cereri unban, cereri admin, si cereri up. Toti adminii sunt obligati sa sanctioneze playerii conform regulamentului. Nu aveti voie sa mutati playerii dupa bunul plac. Adminii care strica programul de noapte o sa primeasca (remove) Adminii care absenteaza mai mult de 5 zile au obligatia de a-si anunta absenta pe forum. Adminii care sunt prinsi cu grad pe alte comunitati vor primi remove fara drept de a primi gradul inapoi. Jucatorii ce doresc admin in viitoarele cereri la întrebarea cu "Ai citit regulamentul?" veti posta urmatorul raspuns: "Nu vreau sal citesc" La fiecare conectare pe server, adminii sunt obligati sa intre pe serverul nostru de teamspeak3. (TS.RULS.RO) Nota: Sanctiunile pentru incalcarea regulamentului de catre admini se vor aplica in functie de gravitatea greselii si dupa cum considera fondatorul care se ocupa ca este cel mai bine. *Echipa FURY.ALCOOLISTII.RO isi rezerva dreptul de a modifica acest regulament pe parcursul timpului. Toti adminii/jucatorii trebuie sa cunoasca regulamentul, iar invocarea necunoasterii prezentului regulament nu poate absolvi un admin/jucator de vina. In consecinta este recomandata revizualizarea regulata a regulamentului. Cand vor aparea situatii de conflict, regulile vor fi interpretate in conformitate cu spiritul normelor si nu cu litera normelor. Cand situatia o cere, exceptii de la reguli pot fi facute.
  5. 3 puncte
    Salutare! Astazi am achizionat si adaugat o noua tema pentru utilizatori nostri , vreau sa lasati un feedback despre tema actuala si ce modificari am putea sa ii mai facem. Fiecare parere e bine venita.
  6. 3 puncte
    @Osama 1.Bugurile le vreau in privat sau poti sa le pui aici, chiar m-ai ajuta sa imi spui unde sunt buguri sa le rezolv desii vizibile nu sunt.Pe langa asta eu zic sa te reintorci in cochilia ta unde iti era locul, ai esuat cu strongtaz si ai inceput sa devii h8 dinala? Bro, iti zic sincer ca parerea ta nu ma intereseaza, topicul nu este facut de mine, dupa mine nu as cere pareri pentru nimic.Gusturile difera si nu se discuta. 2.M-a amuzat faza cu DOC Filip si tind sa cred ca era o ironie si ca nu esti atat de imbecil sa crezi ca eu si insane, suntem una si aceiasi persoana. 3.Idei se scrie cu un singur e. 4.Daca tema era cumparata de tine si imi scriai acest comentariu in baza faptului ca esti nemultumit de banii pe care i-ai dat pe ea intelegeam si faceam de asa natura sa remediez problema.Atata timp cat tu, ai 3 posturi din care 2 sunt cu hate esti un nimic pentru mine sau pentru acest forum. Daca esti acelasi osama, sa privim putin acest topic, si nu e reclama ca domeniul e null la fel ca si proprietarul http://pctroubleshooting.ro/topic/37731-păreri-comunitate-nexsro/?tab=comments#comment-166470 @Jah# este cel mai in masura ca a facut afaceri cu tine si a vazut ce fel de om esti ( repet daca esti acelasi osama si cred ca da ca numai la tine am auzit numele asta ) Cuvintele in + sunt de prisos, aveti mai sus link catre ce presta in trecut osama, si din cate vad este cam la fel.Platea persoane sa fure anumite teme cu inspect elememt ca el sa poata face topic pe pct sa isi laude forumul de 2 lei.Este ultimul meu raspuns la acest specimen de om, nu mi-a facut placere sa scriu acest comentariu, dar m-am simtit obligat. PRECIZARE 1 : FIECARE ARE DREPTUL LA LIBERA EXPRIMARE, SI EU LA RANDUL MEU CA INVITAT ( USER ) PE ACEST FORUM POT SA IMI LAS O PARERE SAU UN RASPUNS LA O PARERE. PRECIZARE 2 : DETINATORII FORUMULUI RULS AU FOST CONSTIENTI CU DEMO INCLUSIV CAND AU CUMPARAT ACEASTA TEMA, DECI DIN PUNCT DE VEDERE MORAL SUNT CURAT.AM PRECIZAT SI FAPTUL CA EVENTUALELE BUGURI SAU PROBLEME APARUTE VOR FI REZOLVATE CU SIGURANTA IN MAXIM 24 DE ORE DE LA DEPISTAREA LOR CA SA NU ZIC CEL MAI SCURT TIMP.
  7. 2 puncte
    Mărește-ți activitatea pe server și pe teamspeak3,după mai vorbim.Spor! CONTRA!
  8. 2 puncte
    x x Astea imi plac, is destul de simple si nu foarte incarcate. Logo-ul este destul de frumos, se poate lucra pe el lucruri mult mai complexe, abstract.. etc. Imi plac lucrarile, se vede ca pui accent pe detalii, frumos.
  9. 2 puncte
  10. 2 puncte
    O reclamatie inutila din punctul meu de vedere,te cunosc si stiu ca faci camp,deci nu te mai plange pentru un slay. CONTRA!
  11. 2 puncte
  12. 2 puncte
    Contra,idem sus. Ai un limbaj neadecvat* !
  13. 2 puncte
    CONTRA! -nu ai orele necesare. -nu ai citit regulamentul.
  14. 2 puncte
    Propun sa se scoata cumpararea de HP la moduri sau sa poti cumpara maxim de 2-3 ori, cine e de acord sa dea un like sau un react..
  15. 2 puncte
    Iti las un vip mai avansat cu tot ce ai nevoie /* Credits: Exolent - VIP in Scoreboard pharse - x2 Jump for VIP( for ZP 5.0.5 ) Sn!ff3r - Show bullet dmg in HUD only VIP Askhanar - Change Model to VIP cheap.suit - No VIP Flash( extracted on Biohazard v2.00 beta ) AMXX Dev Team - Add VIP's cyby - VIP Event */ #include < amxmodx > #include < amxmisc > #include < hamsandwich > #include < cstrike > #include < fakemeta > #include < engine > #include < fun > #include < CC_ColorChat > #include < message_const > //#define USING_SQL #if defined USING_SQL #include < sqlx > #endif // Toate aceste date vor fi trecute in fisierul "users.ini" ! #define VIP_FLAGS "bit" // Flagurile VIP-ului( Nu schimba ) #define VIP_FLAGS_TYPE "a" // a - deconecteaza VIP-ii cu parola invalida( Alte flaguri gasiti in "users.ini" ) #define VIP_PASSWORD "parola" // Aici setati parola oricarui VIP #define is_user_player(%1) ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers ) #define TASK_SECRET_MSG 216439 // Aici schimbati orele cand jucatorii pot avea VIP free( pentru a dezactiva setati caloarea 0 cvar-ului "vip_enable_vip_event" ) #define FIRST_HOUR 12 #define LAST_HOUR 13 new const PLUGIN_VERSION[ ] = "1.0.2", PLUGIN_AUTHOR[ ] = "YONTU"; #if defined USING_SQL new const PLUGIN_NAME_SQL[ ] = "VIP System( SQL )"; #else new const PLUGIN_NAME[ ] = "VIP System"; #endif new const g_szTag[ ] = "[VIP System]"; // TAG new const g_szVipFlags[ ] = "t"; // flagul vip-ului( ADMIN_LEVEL_H ) // Aici iti pui numele cu care joci pe server si adresa ta( pluginul va afisa un mesaj la inceput de runda cu datele tale daca jucatorii sunt interesati sa cumpere vip ); new const YourNick[ ] = "YONTU", YourMessenger[ ] = "sef_yontu@yahoo.com"; static const COLORG[ ] = "^x04", COLORD[ ] = "^x01", COLORT[ ] = "^x03"; // Refil Ammo on headshot new const g_Weapons[ ] = { CSW_M4A1, CSW_AK47, CSW_DEAGLE, CSW_USP }; new const g_szWeapons[ ][ ] = { "weapon_m4a1", "weapon_ak47", "weapon_deagle", "weapon_usp" }; new const g_iWeaponsAmmo[ ] = { 30, 30, 7, 12 }; enum { SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID = 1, SCOREATTRIB_ARG_FLAGS }; enum ( <<= 1 ) { SCOREATTRIB_FLAG_NONE = 0, SCOREATTRIB_FLAG_DEAD = 1, SCOREATTRIB_FLAG_BOMB, SCOREATTRIB_FLAG_VIP }; enum _:WhatUserHas { Speed, Jump, } new bool:g_bUserHas[ 33 ][ WhatUserHas ]; new g_cvar_speed_spawn, g_cvar_health_spawn, g_cvar_armor_spawn, g_cvar_gravity_spawn, g_cvar_multidmg, g_cvar_health_kill_reward, g_cvar_health_hs_reward, g_cvar_maxhealth, g_cvar_kill_money_reward, g_cvar_show_msgs, g_cvar_enable_show_dmg, g_cvar_ebable_vip_scoreboard, g_cvar_enable_vip_noflash, g_cvar_enable_vip_multijump, g_cvar_enable_vip_event, g_cvar_enable_vip_model; new Ham:Ham_Player_ResetMaxSpeed = Ham_Item_PreFrame; new bool:VipEvent; new iJumpNum[ 33 ] = 0; new g_iMultiJumps[ 33 ] = 0; new g_iMaxJumps = 0; new g_iMaxPlayers; new SyncHudMessage; public plugin_init( ) { #if defined USING_SQL register_plugin( PLUGIN_NAME_SQL, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR ); #else register_plugin( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR ); #endif register_clcmd( "say /wantvip", "ShowAbilityForVip" ); register_clcmd( "say_team /wantvip", "ShowAbilityForVip" ); register_concmd( "amx_addvips", "ClCmdAddVips", ADMIN_RCON, "< nume >" ); register_event( "ResetHUD", "event_ResetModel", "b" ); register_event( "DeathMsg", "event_DeathMsg", "a" ); register_event( "DeathMsg", "event_DeathMsg2", "ae" ); register_event( "Damage", "event_Damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0" ); register_logevent( "logevent_RoundStart", 2 , "1=Round_Start" ); register_logevent( "logevent_RoundEnd", 2, "1=Round_End" ); register_forward( FM_PlayerPreThink, "forward_PlayerPreThink" ); register_forward( FM_PlayerPostThink, "forward_PlayerPostThink" ); RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Ham_PlayerSpawnPost", 1 ); RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamagePre" ); RegisterHam( Ham_Player_ResetMaxSpeed, "player", "Ham_ResetMaxSpeedPost", 1 ); register_message( get_user_msgid( "ScoreAttrib" ), "MessageScoreAttrib" ); register_message( get_user_msgid( "ScreenFade" ), "MessageScreenFade" ); g_cvar_speed_spawn = register_cvar( "vip_speed_spawn", "400.0" ); // viteza pe care o primeste vip-ul la spawn( sa fie cu zecimala.0 ) g_cvar_health_spawn = register_cvar( "vip_health_spawn", "200" ); // viata pe care o primeste vip-ul la spawn g_cvar_armor_spawn = register_cvar( "vip_armor_spawn", "150" ); // armura pe care o primeste vip-ul la spawn g_cvar_gravity_spawn = register_cvar( "vip_gravity_spawn", "0.85" ); // gravitatea pe care o primeste vip-ul la spawn g_cvar_multidmg = register_cvar( "vip_multi_dmg", "2.0" ); // vip-ul are dmg mai mare la toate armele g_cvar_health_kill_reward = register_cvar( "vip_hp_kill_reward", "15" ); // cata viata sa primeasca vip-ul cand face un kill g_cvar_health_hs_reward = register_cvar( "vip_hp_hs_reward", "25" ); // cata viata sa primeasca vip-ul cand face un headshot g_cvar_maxhealth = register_cvar( "vip_maxhealth", "300" ); // viata maxima a vip-ului g_cvar_kill_money_reward = register_cvar( "vip_kill_money", "1000" ); // Cati bani sa primeasca Vip-ul pe un frag g_cvar_show_msgs = register_cvar( "vip_show_messages", "30.0" ); // la ce interval de timp.0 sa apara mesajele in chat despre VIP g_cvar_enable_show_dmg = register_cvar( "vip_show_dmg", "1" ); // afiseaza vip-ului dmg-ul facut de victima si dmg-ul pe care i la facut victimei g_cvar_ebable_vip_scoreboard = register_cvar( "vip_on_scoreboard", "1" ); // 1 - vip-ii apar in scoreboard ca "VIP" | 0 - dezactivat g_cvar_enable_vip_noflash = register_cvar( "vip_imune_flashbang", "1" ); // 1 - Vip-ul este imun la flash-uri | 0 - Nu este g_cvar_enable_vip_multijump = register_cvar( "vip_enable_multijump", "1" ); // 1 - Vip-ul beneficiaza de multi jump | 0 - Nu beneficiaza g_cvar_enable_vip_event = register_cvar( "vip_enable_vip_event", "1" ); // 1 - Intre anumite ore toti jucatorii au VIP | 0 dezactivat g_cvar_enable_vip_model = register_cvar( "vip_enable_model", "1" ); // 1 - VIP-ul are alt model pe server | 0 - Nu are if( get_pcvar_num( g_cvar_enable_vip_event ) > 0 ) { check_time( ); set_task( 60.0, "check_time", _, _, _, "b" ); set_task( 1.0, "hud_mess", _, _, _, "b" ); } new szFile[ 64 ] get_configsdir( szFile, 63 ); format( szFile, 63, "%s/vip_system.cfg", szFile ); if( file_exists( szFile ) ) server_cmd( "exec %s", szFile ); g_iMaxPlayers = get_maxplayers( ); SyncHudMessage = CreateHudSyncObj( ); } public plugin_cfg( ) set_cvar_float( "sv_maxspeed", 1000.0 ); public plugin_precache( ) { precache_model( "models/player/vip_ct/vip_ct.mdl" ); precache_model( "models/player/vip_t/vip_t.mdl" ); } public client_putinserver( id ) { g_iMultiJumps[ id ] = 0; iJumpNum[ id ] = 0; g_bUserHas[ id ][ Jump ] = false; g_bUserHas[ id ][ Speed ] = false; } public client_disconnect( id ) { g_iMultiJumps[ id ] = 0; iJumpNum[ id ] = 0; g_bUserHas[ id ][ Jump ] = false; g_bUserHas[ id ][ Speed ] = false; } public event_ResetModel( id ) { if( get_pcvar_num( g_cvar_enable_vip_model ) ) { if( is_user_vip( id ) ) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( id ); if( userTeam == CS_TEAM_T ) { cs_set_user_model( id, "vip_t" ); return 1; } else if( userTeam == CS_TEAM_CT ) { cs_set_user_model( id, "vip_ct" ); return 1; } } else cs_reset_user_model( id ); } else return 0; return 0; } public event_DeathMsg( ) { new iAttacker = read_data( 1 ); new iVictim = read_data( 2 ); new iHeadshot = read_data( 3 ); new HealthOnHeadShot = get_pcvar_num( g_cvar_health_hs_reward ); new MaxHealth = get_pcvar_num( g_cvar_maxhealth ); new HealthOnKill = get_pcvar_num( g_cvar_health_kill_reward ); if( iAttacker == iVictim ) return 0; if( is_user_vip( iAttacker ) && iAttacker != iVictim ) { if( get_user_health( iAttacker ) <= MaxHealth ) { if( iHeadshot ) { set_user_health( iAttacker, get_user_health( iAttacker ) + HealthOnHeadShot ); set_hudmessage( 0, 250, 0, 0.85, 0.7, 0, 6.0, 5.0 ); ShowSyncHudMsg( iAttacker, SyncHudMessage, "+ %i HP", HealthOnHeadShot ); } else { set_user_health( iAttacker, get_user_health( iAttacker ) + HealthOnKill ); set_hudmessage( 200, 200, 0, 0.85, 0.7, 0, 6.0, 5.0 ); ShowSyncHudMsg( iAttacker, SyncHudMessage, "+ %i HP", HealthOnKill ); } } if( is_user_alive( iAttacker ) && !is_user_bot( iAttacker ) ) if( read_data( 3 ) ) for( new w = 0; w < sizeof( g_Weapons ); w++ ) if( get_user_weapon( iAttacker ) == g_Weapons[ w ] ) if( find_ent_by_owner( -1, g_szWeapons[ w ], iAttacker ) ) cs_set_weapon_ammo( find_ent_by_owner( -1, g_szWeapons[ w ], iAttacker ), g_iWeaponsAmmo[ w ] ); } return 0; } public event_DeathMsg2( ) { new iAttacker = read_data( 1 ); new iVictim = read_data( 2 ); new BonusMoney = get_pcvar_num( g_cvar_kill_money_reward ); if( iAttacker == iVictim ) return 0; if( is_user_vip( iAttacker ) ) if( iAttacker && is_user_alive( iAttacker ) ) if( cs_get_user_team( iVictim ) == CS_TEAM_T || cs_get_user_team( iVictim ) == CS_TEAM_CT ) if( cs_get_user_money( iAttacker ) < 16000 - BonusMoney - 300 ) cs_set_user_money( iAttacker, cs_get_user_money( iAttacker ) + BonusMoney - 300 ); return 0; } public event_Damage( id ) { if( get_pcvar_num( g_cvar_enable_show_dmg ) > 0 ) { static iAttacker; static fDamage; iAttacker = get_user_attacker( id ); fDamage = read_data( 2 ); if( is_user_alive( id ) && is_user_vip( id ) ) { set_hudmessage( 255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1 ); ShowSyncHudMsg( id, SyncHudMessage, "%i^n", fDamage ); } if( is_user_alive( iAttacker ) && is_user_vip( iAttacker ) ) { set_hudmessage( 0, 255, 15, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 1.0, 0.02, 0.02, -1 ); ShowSyncHudMsg( iAttacker, SyncHudMessage, "%i^n^n", fDamage ); } } } public logevent_RoundStart( ) { new szPlayers[ 32 ], iNum; get_players( szPlayers, iNum, "ch" ); for( new i = 0; i < iNum; i++) { g_bUserHas[ szPlayers[ i ] ][ Speed ] = false; g_bUserHas[ szPlayers[ i ] ][ Jump ] = false; g_iMultiJumps[ szPlayers[ i ] ] = 0; iJumpNum[ szPlayers[ i ] ] = 0; if( task_exists( szPlayers[ i ] + TASK_SECRET_MSG ) ) remove_task( szPlayers[ i ] + TASK_SECRET_MSG ); set_task( get_pcvar_float( g_cvar_show_msgs ), "task_ShowMessage", szPlayers[ i ] + TASK_SECRET_MSG ); } } public logevent_RoundEnd( ) { new szPlayers[ 32 ], iNum; get_players( szPlayers, iNum, "ch" ); for( new i = 0; i < iNum; i++ ) remove_task( szPlayers[ i ] ); } public forward_PlayerPreThink( id ) { if( !is_user_alive( id ) || !g_iMultiJumps[ id ] ) return 0; if( ( pev( id, pev_button ) & IN_JUMP ) && !( pev( id, pev_flags ) & FL_ONGROUND ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_JUMP ) ) { if( iJumpNum[ id ] < g_iMultiJumps[ id ] ) { g_bUserHas[ id ][ Jump ] = true; iJumpNum[ id ]++; return 0; } } if( ( pev( id, pev_button ) & IN_JUMP ) && ( pev( id, pev_flags ) & FL_ONGROUND ) ) { iJumpNum[ id ] = 0; return 0; } return 0; } public forward_PlayerPostThink( id ) { if( !is_user_alive( id ) || !g_iMultiJumps[ id ] ) return 0; if( g_bUserHas[ id ][ Jump ] ) { new Float:fVelocity[ 3 ]; pev( id, pev_velocity, fVelocity ); fVelocity[ 2 ] = random_float( 265.0, 285.0 ); set_pev( id, pev_velocity, fVelocity ); g_bUserHas[ id ][ Jump ] = false; return 0; } return 0; } public Ham_PlayerSpawnPost( id ) { if( !is_user_alive( id ) && !is_user_vip( id ) ) return HAM_IGNORED; if( is_user_vip( id ) && !is_user_bot( id ) ) set_task( 1.0, "task_GiveSkillsAllVips", id ); return HAM_IGNORED; } public task_GiveSkillsAllVips( id ) { //drop_prim( id ); g_bUserHas[ id ][ Speed ] = true; fm_set_user_maxspeed( id, get_pcvar_float( g_cvar_speed_spawn ) ); new szCommand[ 128 ]; formatex( szCommand, sizeof( szCommand ) - 1, "cl_forwardspeed %.1f;cl_sidespeed %.1f;cl_backspeed %.1f", get_pcvar_float( g_cvar_speed_spawn ), get_pcvar_float( g_cvar_speed_spawn ), get_pcvar_float( g_cvar_speed_spawn ) ); client_cmd( id, szCommand ); if( get_pcvar_num( g_cvar_enable_vip_multijump ) > 0 ) if( g_iMultiJumps[ id ] < g_iMaxJumps || !g_iMaxJumps ) g_iMultiJumps[ id ]++; set_user_health( id, get_pcvar_num( g_cvar_health_spawn ) ); set_user_armor( id, get_pcvar_num( g_cvar_armor_spawn ) ); set_user_gravity( id, get_pcvar_float( g_cvar_gravity_spawn ) ); fm_give_item( id, "weapon_hegrenade" ); fm_give_item( id, "weapon_flashbang" ); fm_give_item( id, "weapon_flashbang" ); fm_give_item( id, "weapon_smokegrenade" ); //GiveRifle( id ); } public GiveRifle( id ) { fm_give_item( id, "weapon_m4a1" ); cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 300 ); fm_give_item( id, "weapon_ak47" ); cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 300 ); fm_give_item( id, "weapon_awp" ); cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 100 ); fm_give_item( id, "weapon_deagle" ); cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 70 ); } public task_ShowMessage( taskid ) { new id = taskid - TASK_SECRET_MSG; ColorChat( id, GREEN, "%s^x01 Vrei sa cumperi si tu^x03 Membru V.I.P^x01? Contacteaza-l pe^x03 %s^x01 la^x03 %s^x01 !!!", g_szTag, YourNick, YourMessenger ); set_task( get_pcvar_float( g_cvar_show_msgs ) * 0.5, "task_ShowMessage2", id ); if( task_exists( taskid ) ) remove_task( taskid ); } public task_ShowMessage2( id ) { ColorChat( id, GREEN, "%s^x01 Vrei sa faci rost de^x03 Membru VIP^x01 si nu stii cum? Tasteaza^x03 /wantvip^x01 !!!", g_szTag ); set_task( get_pcvar_float( g_cvar_show_msgs ) * 1.2, "task_PrintVipList", id ); } public task_PrintVipList( user ) { new szAdminNames[ 33 ][ 32 ]; new szMessage[ 256 ]; new iCount, iLen; for( new id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++ ) if( is_user_connected( id ) ) if( is_user_vip( id ) ) get_user_name( id, szAdminNames[ iCount++ ], 31 ); iLen = format( szMessage, 255, "%sVIP's Online: ", COLORG ); if( iCount > 0 ) { for( new i = 0 ; i < iCount ; i++ ) { iLen += format( szMessage[ iLen ], 255 - iLen, "^x03%s^x01 | ", szAdminNames[ i ], COLORT, COLORD ); if( iLen > 96 ) { print_message( user, szMessage ); iLen = format( szMessage, 255, "%s", COLORG ); } } print_message( user, szMessage ); } else { iLen += format( szMessage[ iLen ], 255 - iLen, "^x01Nu sunt VIP-i online.", COLORD ); print_message( user, szMessage ); } } public Ham_ResetMaxSpeedPost( id ) { if( is_user_alive( id ) && is_user_vip( id ) && get_user_maxspeed( id ) != 1.0 ) { new Float:flMaxSpeed; if( g_bUserHas[ id ][ Speed ] ) flMaxSpeed = float( get_pcvar_num( g_cvar_speed_spawn ) ); if( flMaxSpeed > 0.0 ) set_pev( id, pev_maxspeed, flMaxSpeed ); } } public Ham_TakeDamagePre( iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage ) { if( iVictim == iAttacker || !is_user_player( iAttacker ) || !is_user_alive( iAttacker ) || is_user_bot( iAttacker ) ) return HAM_HANDLED; if( is_user_vip( iAttacker ) && is_user_player( iAttacker ) ) SetHamParamFloat( 4, fDamage * get_pcvar_float( g_cvar_multidmg ) ); return HAM_IGNORED; } public MessageScoreAttrib( iMsgId, iMsgDest, id ) { if( get_pcvar_num( g_cvar_ebable_vip_scoreboard ) > 0 ) { new iPlayer = get_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID ); if( access( iPlayer, read_flags( g_szVipFlags ) ) ) set_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_FLAGS, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_FLAG_VIP ); } } public MessageScreenFade( iMsgId, iMsgDest, id ) { if( is_user_vip( id ) && is_user_alive( id ) && get_pcvar_num( g_cvar_enable_vip_noflash ) ) { static szData[ 4 ]; szData[ 0 ] = get_msg_arg_int( 4 ); szData[ 1 ] = get_msg_arg_int( 5 ); szData[ 2 ] = get_msg_arg_int( 6 ); szData[ 3 ] = get_msg_arg_int( 7 ); if( szData[ 0 ] == 255 && szData[ 1 ] == 255 && szData[ 2 ] == 255 && szData[ 3] > 199 ) return 1; } return 0; } public check_time( ) { static preluare_ora[ 3 ], ora; get_time( "%H", preluare_ora, 2 ); ora = str_to_num( preluare_ora ); if( FIRST_HOUR >= ora || ora < LAST_HOUR ) { if( !VipEvent ) ColorChat( 0, GREEN, "^x04%s^x01 Eventul^x03 Free VIP^x01 a fost activat!", g_szTag ); VipEvent = true; server_cmd( "amx_default_access ^"t^"" ); } else { if( VipEvent ) ColorChat( 0, GREEN, "^x04%s^x01 Eventul^x03 Free VIP^x01 a fost activat!", g_szTag ); VipEvent = false; server_cmd( "amx_default_access ^"z^"" ); } server_cmd( "amx_reloadadmins" ); } public hud_mess( ) { if( VipEvent ) { set_hudmessage( 200, 200, 10, -1.0, 0.0, 1, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1 ); show_hudmessage( 0, "Toti jucatorii beneficiaza de VIP free aceasta ora!" ); } } public ShowAbilityForVip( id ) { new iCfgDir[ 32 ], iFile[ 192 ]; get_configsdir( iCfgDir, charsmax( iCfgDir ) ); formatex( iFile, charsmax( iFile ), "%s/vip.html", iCfgDir ); show_motd( id, iFile ); } public ClCmdAddVips( id, level, cid ) { if( !cmd_access( id, level, cid, 2 ) ) return 1; new szTarget[ 32 ]; read_argv( 1, szTarget, 31 ); new iPlayer = cmd_target( id, szTarget, 8 ); if( !iPlayer ) return 1; new szPlayerName[ 32 ], szAdminName[ 32 ]; get_user_name( iPlayer, szPlayerName, charsmax( szPlayerName ) ); get_user_name( id, szAdminName, charsmax( szAdminName ) ); AddVIP( id, szPlayerName, VIP_FLAGS, VIP_PASSWORD, VIP_FLAGS_TYPE, szAdminName ); server_cmd( "amx_reloadadmins" ); console_print( id, "%s Vip-ul a fost adaugat in lista!", g_szTag ); ColorChat( 0, GREEN, "^x04%s^x01 Adminul^x03 %s^x01 l-a adaugat ca VIP pe^x03 %s^x01 !", g_szTag, szAdminName, iPlayer ); ColorChat( iPlayer, GREEN, "^x04%s^x01 Felicitari! Ai fost adaugat ca membru^x03 VIP^x01! VIP-ul se va activa harta viitoare!", g_szTag ); return 1; } stock bool:is_user_vip( id ) { if( get_user_flags( id ) & read_flags( g_szVipFlags ) ) return true; return false; } stock print_message( id, Msg[ ] ) { message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), { 0, 0, 0 }, id ); write_byte( id ); write_string( Msg ); message_end( ); } // stocks from "fakemeta_util" stock fm_give_item( index, const item[ ] ) { if( !equal( item, "weapon_", 7 ) && !equal( item, "ammo_", 5 ) && !equal( item, "item_", 5 ) && !equal( item, "tf_weapon_", 10 ) ) return 0; new ent = fm_create_entity( item ); if( !pev_valid( ent ) ) return 0; new Float:fOrigin[ 3 ]; pev( index, pev_origin, fOrigin ); set_pev( ent, pev_origin, fOrigin ); set_pev( ent, pev_spawnflags, pev( ent, pev_spawnflags ) | SF_NORESPAWN ); dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent ); new save = pev( ent, pev_solid ); dllfunc( DLLFunc_Touch, ent, index ); if( pev( ent, pev_solid ) != save ) return ent; engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent ); return -1; } stock fm_set_user_maxspeed( index, Float:speed = -1.0 ) { engfunc( EngFunc_SetClientMaxspeed, index, speed ); set_pev( index, pev_maxspeed, speed ); return 1; } stock Float:fm_get_user_maxspeed( index ) { new Float:speed; pev( index, pev_maxspeed, speed ); return speed; } stock fm_set_rendering( entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 ) { new Float:RenderColor[ 3 ]; RenderColor[ 0 ] = float( r ); RenderColor[ 1 ] = float( g ); RenderColor[ 2 ] = float( b ); set_pev( entity, pev_renderfx, fx ); set_pev( entity, pev_rendercolor, RenderColor ); set_pev( entity, pev_rendermode, render ); set_pev( entity, pev_renderamt, float( amount ) ); return 1; } stock fm_create_entity( const classname[ ] ) return engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, classname ) ); AddVIP( id, name[ ], accessflags[ ], password[ ], flags[ ], comment[ ]="" ) { #if defined USING_SQL new error[ 128 ], errno; new Handle:info = SQL_MakeStdTuple( ); new Handle:sql = SQL_Connect( info, errno, error, 127 ); if( sql == Empty_Handle ) { server_print( "[AMXX] %L", LANG_SERVER, "SQL_CANT_CON", error ); #endif // Make sure that the users.ini file exists. new configsDir[ 64 ]; get_configsdir( configsDir, 63 ); format( configsDir, 63, "%s/users.ini", configsDir ); if( !file_exists( configsDir ) ) { console_print( id, "%s File ^"%s^" doesn't exist.", g_szTag, configsDir ); return; } // Make sure steamid isn't already in file. new line = 0, textline[ 256 ], len; const SIZE = 63; new line_steamid[ SIZE + 1 ], line_password[ SIZE + 1 ], line_accessflags[ SIZE + 1 ], line_flags[ SIZE + 1 ], parsedParams; // <name|ip|steamid> <password> <access flags> <account flags> while( ( line = read_file( configsDir, line, textline, 255, len ) ) ) { if ( len == 0 || equal( textline, ";", 1 ) ) continue; // comment line parsedParams = parse( textline, line_steamid, SIZE, line_password, SIZE, line_accessflags, SIZE, line_flags, SIZE ); if( parsedParams != 4 ) continue; // Send warning/error? if( containi( line_flags, flags ) != -1 && equal( line_steamid, name ) ) { console_print( id, "%s %s already exists!", g_szTag, name ); return; } } // If we came here, steamid doesn't exist in users.ini. Add it. new linetoadd[ 512 ]; if( comment[ 0 ]==0 ) formatex( linetoadd, 511, "^r^n^"%s^" ^"%s^" ^"%s^" ^"%s^"", name, password, accessflags, flags ); else formatex( linetoadd, 511, "^r^n^"%s^" ^"%s^" ^"%s^" ^"%s^" ; %s", name, password, accessflags, flags, comment ); console_print( id, "Adding:^n%s", linetoadd ); if( !write_file( configsDir, linetoadd ) ) console_print( id, "%s Failed writing to %s!", g_szTag, configsDir ); #if defined USING_SQL } new table[ 32 ]; get_cvar_string( "amx_sql_table", table, 31 ); new Handle:query = SQL_PrepareQuery( sql, "SELECT * FROM `%s` WHERE (`auth` = '%s')", table, name ); if( !SQL_Execute( query ) ) { SQL_QueryError( query, error, 127 ); server_print( "[AMXX] %L", LANG_SERVER, "SQL_CANT_LOAD_ADMINS", error ); console_print( id, "[AMXX] %L", LANG_SERVER, "SQL_CANT_LOAD_ADMINS", error ); } else if( SQL_NumResults( query ) ) console_print( id, "%s %s already exists!", g_szTag, name ); else { console_print( id, "Adding to database:^n^"%s^" ^"%s^" ^"%s^" ^"%s^"", name, password, accessflags, flags ); SQL_QueryAndIgnore( sql, "REPLACE INTO `%s` (`name`, `password`, `access`, `flags`) VALUES ('%s', '%s', '%s', '%s')", table, name, password, accessflags, flags ); } SQL_FreeHandle( query ); SQL_FreeHandle( sql); SQL_FreeHandle( info ); #endif } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */ De aici poti seta vip intre ce ore doresti tu , cred ca asa ceva doresti #define FIRST_HOUR 12 #define LAST_HOUR 13
  16. 2 puncte
    Update 11-27-2018 Am adăugat diacritice şi am reparat câteva greşeli de scriere si de exprimare, dacă semnalaţi greşeli pe undeva, vă rog sa imi trimiteţi un PM.
  17. 2 puncte
    Aici puteti vedea orele plus preturile necesare achizitionarii acceselor de pe serverul nostru. ----- ==== Manager ====----- 40 euro permanent ----- ==== Owner + V.I.P ====----- 25 euro lunar ----- ==== Owner ====----- 200 ore ----- ==== Co'Owner + V.I.P ====----- 15 euro lunar ----- ==== Co Owner ====----- 150 ore ----- ==== Premium ====----- 20 euro permanent ----- ==== Moderator + V.I.P ====----- 10 euro lunar ----- ==== Moderator ====----- 80 ore ----- ==== Administrator + V.I.P ====----- 8 euro lunar ----- ==== Administrator ====----- 50 ore ----- ==== Helper + V.I.P ====----- 3 euro lunar ----- ==== Helper ====----- 30 ore ----- ==== V.I.P ====----- 5 lunar / 15 permanent ----- ==== Slot ====----- Free
  18. 2 puncte
  19. 2 puncte
  20. 2 puncte
  21. 2 puncte
    Nu stiu daca am dreptul sau nu la reply dar parerea mea este ca wizz nu facut cine stie ce greseli.Ca a incalcat regulamentul da este adevarat dar nu la incalcat in asa mod incat sa merite sanctiune ceva.P.S Wizz si Remix sunt cei mai activi si de treaba admini ca restul daca or mai fi eu unul nu iam vazut!
  22. 2 puncte
    Foarte frumoasă tema ! Felicitări lui dOC
  23. 2 puncte
    Reclamație respins . Warden tu intri pe server pentru a da lectii de gramatica ? Daca nu iti place cum scriu admini mei, te rog sa închizi cheat-ul. Lock.
  24. 2 puncte
  25. 2 puncte
    *REGULAMENT JUCATORI CS.RULS.RO* 1. Folosirea oricarui hack,cod,cheat/model ESL sau program care creeaza avantaje fata de alti jucatori este strict interzis si este sanctionat cu BAN PERMANENT. 2. Atat jucatorii cat si adminii nu au voie sa faca monitor ! - In cazul in care unuia dintre jucatori i se face demo, aceasta scuza nu va fi acceptata si va fi pedepsita cu BAN PERMANENT. 3. Reclamele involuntare (bind-uri) catre alte servere, forum-uri, site-uri etc, sunt sanctionate cu GAG. 4. Reclamele voluntare vor fi sanctionate cu BAN PERMANENT. 5. Numele sau injuriile/jiginirile aduse STAFF-ului sunt sanctionate cu ban TEMPORAR/PERMANENT in fuctie de gravitate. - Adminul are obligatia de a-i schimba numele jucatorului daca acesta e indecent. - Daca acesta continua sa isi schimbe numele in unul vulgar va fi pedepsit cu BAN 2h. 6. Nu este permisa reconectarea imediata pe server daca ati primit GAG - BAN 2h. ------------- *EXCEPTIE* - Daca iesiti de pe server,asigurati-va ca intrati dupa expirarea GAG-ului in caz contrar - BAN 2h. ------------- 7. Abuzul comenzii SAY sunt sanctionate cu GAG, urmat de BAN TEMPORAR/PERMANENT. 8. Nick-ul dvs. trebuie sa fie in primul rand DECENT si sa aiba minim 3 caractere. 9. Nu va urcati pe textura hartii veti primi slay urmat de kick. 10. Ce-i care beneficiaza de gradul V.I.P, aveti voie sa va urcati oriunde, in afara de TEXTURA ! Veti primi SLAY/KICK. 11. Jucatorii suspectati de cod se anunta pe U@ urmat de numele jucatorului, altfel veti fi sanctionati cu GAG 3/5 minute. 12. Aveti la dispozitie maxim 48 de ore sa faceti cerere de unban dupa ce ati fost banati, altfel cererea nu va fi luata in considerare. 13. Pe harta bycastor este strict interzis camp-ul in pesteri/grote si folosirea armelor din casa, in caz contrar veti fi pedepsiti cu SLAY/KICK/BAN 2h. 14. Rebuy-ul este strict interzis in caz contrar riscati SLAY/KICK/BAN 2h 15. Daca unul dintre admini va solicita verificarea prin descarcarea aplicatiei SCAN WARGODS sunteti nevoiti sa o faceti, e OBLIGATORIU ! - Sunt interzise reprosurile/intrebarile adresate adminului in cauza in caz contrar riscati GAG SAU POATE CHIAR BAN PERMANENT. - Nu sunt permise mai mult de 250 linii intr-un CFG si niciun fel de alias, se sanctioneaza cu BAN PERMANENT. 16. Serverul nostru dispune si de un canal de TeamSpeak3, TS.RULS.RO canal CS.RULS.RO ! -T- • Aveti OBLIGATIA de a planta bomba in unul din locurile destinate (x-uri) • In cazul in care bomba este pierduta, aveti OBLIGATIA de a o ridica si de a amorsa. In aceasta situatie camparea este strict INTERZISA, in caz contrar veti fi pedepsiti cu SLAY/SLAYTEAM. ------------- *EXCEPTIE* de SLAY in cazul in care nu a avut suficient timp sa amorseze bomba. ------------- - CT - • RUSH-ul este PERMIS. • Aveti OBLIGATIA de a dezamorsa BOMBA, in cazul in care aceasta a fost amorsata, in caz contrar veti fi pedepsiti cu SLAY/SLAYTEAM. ------------- *EXCEPTIE* de SLAY in cazul in care nu ati avut destul timp. ****************************************************************************************************************************************************************************************************************** ****************************************************************************************************************************************************************************************************************** *REGULAMENT ADMINI .CS.RULS.RO* 1. Sub nicio forma NU FOLOSITI CODURI sau orice alte mijloace menite sa va creeze avantaje in joc , se pedepseste direct cu REMOVE+BAN PERMANENT. 2. Nu abuzati de accesul pe care il detineti. - Veti fi sanctionati ca atare si, in functie de caz, puteti primi REMOVE. 3. Jignirile/injuriile/amenintarile,etc... SUNT STRICT INTERZISE, acestea fiind sanctionate in functie de gravitate (-1/REMOVE/BAN PERMANENT) 4. Adminii au datoria de a pastra linistea pe server. - Obiectivul lor PRINCIPAL este de a asigura buna desfasurare a jocului, fiind atenti la codati. 5. Daca un coleg va jigneste/injura/ameninta, procurativa o dovada si anuntati un FONDATOR/MANAGER. (IMPORTANT) - Daca dvs. continuati, si jigniti/injurati/amenintati, veti fi sanctionat de-asemenea. 6. Sub niciun caz nu puteti da afara jucatori fara motiv sau din motive nejustificabile, veti fi pedepsiti ! ADVERTISMENT/-1/REMOVE. 7. Este strict interzisa oferirea accesului unei alte persoane (INDIFERENT DE SITUATIE), veti primi REMOVE. 8. (G)Sub nicio forma nu aveti voie sa debanati jucatorii banati de alti admini, fara aprobarea unui FONDATOR/MANAGER. - In caz contrar veti fi sanctionati cu -1/REMOVE. 9. Demo-urile trebuie sa contina minim 3 runde (*EXCEPTIE* cazurile in care hack-ul este clar), in caz contrar veti fi sanctionati. - Daca jucatorul foloseste hack-uri (este OBLIGATORIU sa aveti un demo ca dovada). 10. Adminii, exceptand FONDATORII/MANAGERII/OWNERII, trebuie sa aiba BAN-LIST OBLIGATORIU. 11. Fiecare ban dat pe server trebuie trecut in BAN-LIST in ziua curenta aplicarii acestuia, alaturi de o dovada concreta (ATENTIE ! E IMPORTANT ) 12. Aveti dreptul sa raspundeti primii la cererile unban care nu va sunt adresate pentru a permite rezolvarea acestora intr-un timp cat mai scurt posibil, asta in cazul in care aveti dovada pusa la dispozitie in BAN-LISTUL adminului in cauza. 13. Comanda pentru votemap(A) se utilizeaza doar in ultimele 10 minute si harta se va schimba in jurul a ultimelor 5 minute ramase din harta. - Tot timpul se vor da 2 sau 3 harti la vot. - Consultati-va cu adminii/playerii prezenti pe server in legatura cu ce harti dati la vot in caz contrar veti fi sanctionati(M) ADVERTISMENT/BILA NEAGRA - Inainte de a da vot, verificati ultimele harti jucate, tastand in chat /harti. - Harta va fi schimbata de catre admin-ul care a dat votul, nu aveti dreptul sa va bagati peste cel care a dat votul, in caz contrar veti fi sanctionati ADVERTISMENT/-1. 14. Sunt INTERZISE comenzile intre admini, excepand urmatoarele comenzi: amx_spec, amx_kick (daca adminul e AFK si nu raspunde la prezenta dumneavoastra.) - Se pedepsesc direct cu REMOVE. 15. Daca suspectati un admin de cod, nu aveti dreptul sa-l banati. - Ii faceti un demo si il prezentati la Admin Only - In cazul in care veti bana alti admini, primiti REMOVE. 16. Adminii au dreptul de a solicita verificarea aplicatiei Counter Strike prin wargods, iar jucatorii au obligatia sa o prezinte in maxim 10 minute. *ATENTIE* Admin-ul(E) care face solicitarea trebuie sa detina un DEMO care sa trezeasca suspiciuni (sau acordul unui FONDATOR/MANAGER). 17. Programul de noapte incepe la ora 23:00 PM si se termina la 12:00 AM, in acest interval de timp se vor juca doar harti clasice: de_dust2 si de_inferno. 18. Timpul de freeze este de 3 secunde. - *EXCEPTIE* Comanda mp_freezetime va fi setata pe 0 (amx_cvar mp_freezetime 0) doar pe hartile de AWP,KNIFE. 19. Daca pe server sunt mai putini de 20 de playeri, indiferent de timpul ramas din harta, sunteti obligati sa schimbati in de_dust2, anuntand si playerii de aceasta schimbare (IMPORTANT). - Nerespectarea acestei regule poate aduce sanctiuni. 20. Glumele intre admini/playeri sunt permise atata timp cat va permiteti si nu intreceti masura. 21. Odata ce un admin anunta pe say_team @ ca se uita pe un jucator, este (P)COMPLET INTERZIS EXECUTAREA ORICAREI COMENZI PE SUSPECTAT, in caz contrar veti fi sanctionati cu ADVERTISMENT/-1. 22. Nu aveti voie sa dati KICK la AFK-uri daca serverul nu e FULL. 23. La fiecare ban dat trebuie trecut motivul corespunzator (WALL/AIM/SPEED/LIMBAJ). - Cuvintele ofensatoare trecute la motivul BAN-ului vor fi sanctionate cu -1. 24. Daca un jucator face reclama altui server/forum/site intentionat se va pedepsi cu BAN PERMANENT ( la cei care au bind-uri si fac fara vointa, le puteti da gag pe parcursul hartii). - Celor cu un limbaj deranjant/licentios la adresa altor playeri sau STAFF-ului (ATENTIE, inainte il sanctionati cu GAG, iar daca continua, BAN 2h/PERMANENT , depinde de situatie). 25. La reclamatiile intre admini aveti dreptul sa raspundeti doar daca sunteti implicati in conflict sau sunteti martori. - Intr-o reclamatie adusa unui ADMIN de catre un PLAYER au dreptul sa raspunda: - Reclamantul, martorul si FONDATORII/MANAGERII server-ului. In caz contrar veti fi pedepsiti cu ADVERTISMENT/BILA NEAGRA/-1 (in functie de gravitate). 26. Fiecare admin are RESPONSABILITATEA sa frecventeze forum-ul zilnic (OBLIGATORIU). - Exemplu: La sectiunile dedicate cererilor de unban/accese si sectiunea Admin Only. 27. In cazul in care veti absenta o perioada mai mare de 3 zile, aveti datoria de a ne anunta printr-o cerere de absenta facuta la Admin Only. - O inactivitate neanuntata mai lunga de 7 zile atrage cu sine -1. 28. Trebuie sa aveti acelasi NICKNAME atat pe FORUM cat si pe SERVER, astfel evitandu-se confuziile in cadrul cererilor deACCES/UNBAN. 29. In cazul unei cereri unban, inainte de a va da cu parerea, sunteti obligati sa descarcati DEMO-ul si sa-l VIZIONATI. - Ca sa demonstrati ca ati vazut demo-ul, trebuie sa faceti un printscreen in timp ce vizionati DEMO-ul, prezentand acest screenshot alaturi de parerea dvs. la CEREREA UNBAN. - Neindeplinirea acestor conditii duce la sanctiuni. 30. CERERILE DE UNBAN vor fi lasate deschise MINIM 12h de la deschiderea acesteia sau minim 5 REPLY-uri pentru a acorda timp tuturor adminilor sa isi expuna propria lor parere despre viitorii suspectati. Cuvantul cheie este: CS.RULS Regulamentul nu este facut pentru a acorda vreun beneficiu ABSOLUT NIMANUI, acesta are rolul de a duce la buna starea desfasurarii jocului. Adminii trebuie sa inteleaga ca sunt JUCATORI CU RESPONSABILITATI, (R)niciun ADMIN nu e mai presus fata de un JUCATOR simplu si nici VICEVERSA. Regulamentul poate intampina imbunatatiri, astfel recomandam verificarea zilnica a acestuia ! Cuvantul cheie il gasiti in text scris intre paranteze !
IPS Skin designed by HaLoGeK
×